شرکت پخش کالاگستر مهرداد به جهت توزيع و پخش مويرگي محصولاتِ پروتئيني سورن و چندين کارخانه معتبر ديگر  تأسيس شد شرکت کالا گستر مهرداد، با داشتن  ناوگان حمل و نقل گسترده و نیروی انسانی شایسته و مجرب یکی از بزرگترین، قدیمی ترین و پر افتخار ترین شرکت های پخش در استان تهران است .
آگاهي از نيازها و خواسته هاي مشتريان از طريق مطالعه ، مراجعه و تحقيق به منظور ارائه خدمات مطلوب و افزايش سطح رضايت آنان ، همكاري و ايجاد روابط موثر با تامين كنندگان كالا و ارتقای كمی وكيفی توزيع و فروش محصولات آنها به منظور صيانت از منافع متقابل و پايدار ، توسعه مستمر سهم بازار با تاكيد بر اصل خلاقيت ، نوآوري و استفاده از فرصت ها به منظور خلق ارزش افزوده برای ذينفعان و توجه به ارزش های والای نيروی انسانی از مهمترين خط مشی های شرکت پخش کالا گستر مهرداد به شمار می روند.

درباره ما

بازاریابی و فروش

در سالهای اخیر تنوع مواد غذایی در ایران، زمینه ساز تغییرات مهمی در فرایند توزیع محصولات شده است،بطوریکه بازاریابی برای هر یک از محصولات که شامل معرفی و جانمایی در بازار و سبد کالایی خانوار و نحوه توزیع مناسب محصول می باشد. از اهمیت بالایی بر خوردار بوده و کار را برای تولید کنندگان و شرکتهای پخش دشوار نموده است و با توجه به رشد سریع بازار رقابتی محصولات و افزایش میزان عرضه نسبت به تقاضا در بازار، مشتریان (صاحبان فروشگاهها) هر کالایی را برای عرضه و فروش در فروشگاه خود قبول نمی کنندو در انتخاب خود بسیار سخت گیر و بهانه جو می باشند.به این دلیل بازار  یابی به معنی شناخت نیاز بازار و سپس تولید محصول و انتخاب درست بازار هدف برای محصولی که در اختیار داریم و شناخت نیاز و رفتار مصرف کننده در زمانهای قبل از خرید - هنگام خرید - پس از خرید و هم چنین بعد از مصرف، نقش و جایگاهیی بسیار تعیین کننده ای در رشد و یا افول سازمانهای امروز ایفا می نمایدو فروش موفق یک محصول حاصل یک بازاریابی خوب و جامع خواهد بود.
شرکت کالاگستر مهرداد با درک نیاز بازار و عرضه کنندگان و هم چنین توجه به رفتارهای مصرف کننده نهایی و به مدد تیم حرفه ایی و آموزش دیده خودو اتکا به  پشتوانه محکم اطلاعات بازار  برای عرضه و فروش محصولات شرکت های غذایی معتبر قدم به صنعت پخش نهاده و در خدمت ایران و ایرانی می باشد.
کالاگستر مهرداد، همچون دوست و کارشناسی خبره نقاط ضعف و قوت محصولات،تولید کنندگان و عرضه کنندگان را شناسایی کرده و با ارائه راهکار های علمی و عملی سعی در بهبود کیفیت کمی و کیفی محصولات ارائه شده  مینماید. 
کالاگستر مهرداد در شهر تهران تبدیل به نامی آشنا و معتبر در تهیه و عرضه محصولات با کیفیت خوب وقیمت  مناسب در بازار گردیده است.فراموش نکنیم که یک محصول برای بقا و رشد در بازار احتیاج به فروش مطمئن ، مستمر و خلاق دارد که ما توانسته ایم با بهره گیری از تیم فروش منظم و حرفه ایی این امر را در سازمان خود محقق سازیم.

 توزیع و پخش

یک محصول باید در زمان و مکان مناسب و به طور متوالی و منظم به مشتریان و در نهایت به مصرف کننده نهایی عرضه شود. بنابراین توزیع خوب یکی دیگر از دغدغه های تولیدکنندگان و فروشندگان می باشدکه در حقیقت تمام کندده زنجیره کار بازار یابی و فروش محصول می باشد. یک شرکت پخش مواد غذایی نیز باید دارای انبار با فضا و امکاناتی مناسب و نیز سیستم حمل و نقلی منظم و کار بلد باشد.
کالاگستر مهرداد دارای بزرگترین شبکه پخش مویرگی جهت مواد پروتئینی و همچنین محصولات منجمد زیر صفر و بالای صفر درجه در تهران می باشد. ارسال سفارش مشتریان   24ساعت پس از دریافت سفارش توسط فروشندگان صورت می گیرد که این کار نیازمند  چرخه فعالیت بسیار منظم و منسجمی بوده که به لطف خداوند و همدلی دوستان و همکاران در طی سالیان فعالیت موفق به انجام این امر گشته ایم.

خدمات مشاوره ای

مدیران این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه ی سال ها کار، مطالعه و فعالیت  در زمینه توزیع و فروش پخش مواد غذایی، خدمات مشاوره ای  تضمینی به شرکت های پخش مویرگی جهت راه اندازی و یا بهبود وضعیت کسب و کار خود ارائه می دهند.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش